~siLa2 Lah tiNggALkAn jEjAK aNdA~

Sunday, April 24, 2011

~niE kE dAk u~

dah jg nm entry nie psl budak u....so perangai xtau r....aku xkata aku nie baek tp sekuang2ny aku pndai r cover2 ckit kan.....dah lama nak tulis tjuk entry nie tp mood xde kot....ntahlah...xtau....mood sentap kot....hihihi...pe kaitanny d sini cik sengal.....kikikiki...sengal ke aku....x lg...okay jek....still d tahap kesedaran + dgn ibarat mkn ubat tdr....hahhahahaha....agak2 cam ne 2.....pe kes aku nak ckp nie....u want to know....so jom read my bed time story....so pas nie leh r tdr kan....wakakkakakaka.....tp skg sile2 r buka mata anda besar2 ya....

first story...mula2 tu aku wat budus je psl cite kabar angin nie....xkan r ader org snggup wat cam 2 kan...tp bila dah tgk ngn mata kepala aku sndri....pe yg jd eh....hihihiih....tgk pe nie.....aku tergamam seketika...x menyangka yg citer 2 btl n sahih kot...so bkn citer dongeng or fitnah mahupun rekaan semata2 dr org yg x berkaitan....knpa aku kata cam 2 coz aku sndri pon meluat tgk psgn 2....plzzzzzzzzzz lah wei....nie u lah...hormat r ckit even ko nie dak yg jahil sesgt psl agama kan....rsny org bkn islam pon tau nak mghormati org lain....knp leh jd cam 2....korg bljr pe kat u nie smpai jd cam nie....cedey tol aku....malu kot org mengata....smuany dah tau....even korg dah ader ikatan yg sah pon tlg lah ya.....HORMATI org lain....bgtau yg korg nie dah KAWEN....so xde r org salah sangka n pikir yg bkn2 kot....pe yg dorg wat biarlah menjadi rahsia....kpd yg tau sile2 lah SENYAPkan dri anda ya.....bertaubatlah....hihihihi.....jahatny sy.....

second story lak.....agakny lah kan.....semngny bila kt dah naik or ader jwtan kt akan mula berubah....xkan jd dri sndri seperti yg dlu tp the new PERSON akan lahir.....knpa aku kata cam 2....ntah tp bila kt dah berada d atas ibarat kt cam lupa dri....salah ke aku ckp????ooopssssss.....sory....tp if korg xwat so xde mkna korg nak melenting kan.....tp nie r yg tjadi kat tpt aku skg nie....nie bru kat u...blum kat luar lg....hihihih...pham2 sndri lah ye....aku xckp smua org cam nie...tp kerana NILA setitik rosok susu sebelanga.....kt xdpt dah nak menidakkan pe yg ader kat depan mata kt....biasa r manusia....terlalu byk ms nak jd tepi kain org....hihihihi...nti kata xprihatin lak kan klu x amik berat....berat?????amik tahu lah cik sengal....hihihih...nak amik berat wat pe...aku tau ko dah gemuk....biar r....nti g jogging kay.....yoyo oh jek aku nie kan....cam nak g jek....malas kot...

so citer yg ketiga pe eh...oh no....xdpt nak berpikir dah wat masa nie....jam pon dah menunjukkan time tuk tdr dong....nak tdr ke or smbg citer....tp nak citer pe....dah xde idea r....kt smbg ln kali r kay...tp kpd korg2 d luar sana...ingatlah yg idop nie ibarat roda....skg kt kat atas tp bila2 ms kt leh kat bw gak kan...jgn smpai dah terlambat bru nak menyesal ye....dah ingatlah yg org kat bwh kt 2 amatlah penting so HARGAI lah mereka ye....tnpa mereka korg xmungkin LENGKAP.....korg saling memerlukan tau....2 jek nak ckp....

p/s:xberniat nak meguris or melukai ati n perasaan sesiapa pon....so d sni sy mta maap if ayat sy mbuatkan anda terasa ati ya....sy pon manusia gak....xlari dr melakukan kesilapan kan....so sama2 lah kt belajar tuk memperbaiki dri sndri agar d redhai OLEHny.....(sy pon x r baek sgt tp sy still jg KESOPANAN & KESUSILAAN).....hihihi...xde kaitan kot.....mengong dah aku nie.....

No comments:

Post a Comment