~siLa2 Lah tiNggALkAn jEjAK aNdA~

Sunday, April 3, 2011

~giLar x giLar~

semalam bersamaan 02 april ari sabtu telah mencatat rekod.....bila aku n the geng blok g (otai +junior) telah membuat 1 persembahan d mlm penutupan "permainan hawa".....last aku ms wat psembahan time orientasi kot....kikikiki....gemble x gemble r ktorg nie.....tajuk persembahan ktorg pentomen "aku wanita".....lagu siti nurhaliza.....ya kot....aku pon x brapa nak pasti....hahahahaha.....mn x nya bila terpaksa msk sbb x de org...tp have fun r bila bergabungan tenaga ngn dorg2 nie....

sumber inspirasi dr faiz n rumet (shikin)....pelakon utamany ida (gilar2 ckit).....d bantu oleh ija, nad, kina, jue, budak cina 2org (seorg jadi lelaki) - sory xtau nm n aku r....kikikiki.....lakonan yg singkat jek....bdasarkan lagu wanita dr siti nurhaliza.....tp yg penting leh wat smuany yg hadir ketawa....that the important thing bila ktorg nak wat psembahan nie....coz dah pening pale nak tukar2....hihihihi.....ok what bila dgr org gelak time ktorg wat psembahan tu....n bila tgk video 2 pon stilll nak gelak lg....like it....video ader kat group villa wira kay....tgk r....open group kot....

nak ucapkan tahniah gak kpd psukan permainan hawa yg menang....caya r korg....mng ebat kot korg2 nie....kikikikiki.....n kpd run away....jurumekap sue n modelny nad....tahniah d ucapkan gak....the best r korg....xsngka dpt no.3....nad mng gadis melayu r.....kikikiki....kekalkan kay nad....kesopanan tu penting kan....hahahaha...n that the important thing why pakwe ko suke kat ko r....hahahahaahahaaha.......walaupun ko n sue cam nak x nak jek msk....ciap nak larikan diri lg.....

xsngka bila dah jd cenior leh gak gila2 cam nie kan....mls kot nak join prgrm tp bila x de sapa nak msk so x kisah r...tp P/S kepada yg x nak join program 2 kan....tlg lah....tlg lah....tlg lah....bg kerjasama...dlu ktorg pon join progrm pe...bila dah jd cenior jek ktorg letak jwtn....sapa lg yg nak d harapkan klu bkn korg kan....n kpd junior2 korg mng the best r....lngsng x kisah kot msk progrm....ciap ader 40sira wlaupun bru sem 2 kot....aku ader 40 sira bila sem 6 kot.....mng korg gila kentang r....

P/S: bkn ngata kay...tp just nasihat jek...klu kat sni pon korg xnak involve n mesra alam so korg ingat kat luar sana korg leh wat ke??????pikir r beb....idup kena r ceria++++smile!!!!!!!!!!!korg msih muda kot....nikmatilah zaman remaja korg...nie x cam aku jek lg muda dr korg kot....kikiki...terperasan sudah bah aku nie....ok r...nak tdr....gila lak d mlm ari nie....tata....

No comments:

Post a Comment