~siLa2 Lah tiNggALkAn jEjAK aNdA~

Wednesday, April 27, 2011

~jOm bLiK~

hihihi...xsabarny nak blik rmh....wlaupun just 5ari jek kan...pape pon mng terbaek r....ceh2...cempat plak lah kan update blog....right now waiting for NOR MASHITAH tuk print asemen last group dia....kikiki...b4 aku blik kan....sekali nak mta tlg mas wat kan aku graf tuk JQP....xreti2 nak wat kononny...tp semngny aku xtau...cetekny ilmu aku psl excel nie kan....mng bengong jap...dah lama dah ciap tp graf wat slek lak....so say sory to FAEZ & LILY coz lmbat wat keja eh.....kikiki...sabor je lah ye.....huhuhuhuhuhu.....

setelah hampir 2bln lebih kat sni after blik rya cina ari 2....teramat2 r windu rmh kan....segala2ny r...mak ayah....adik2....mskn mak....merajuk, gaduh2, sembang2 & gelak2....n the important thing dpt jmp my cyg....hihihhi...b4 dia g sabah kan....hahhahaha....sengal kan....aku blik coz dia....tp alih2 dia nak g sabah lak....sabor ke lah....nasib jenis yg memahami tau x....klu x mng nak kena r....memahami ke??????after 6sem aka 3years so pham r kan....xkisah tp lam ati mng membara nak mampui kot.....hehehhehee.....mengong dah....

bus aku mlm nie kul10mlm....tp my geng nak g PMC so join skali r....ader kwn gak kan....hihihi...tp brg aku mng lah kan...tersgt2 lah berat....bila buku++++ngn bj.....hehehhe....nak wat cam ne....dah last sem....xde sapa nak amik....mak kata xelok membazir....byk sgt duit nak guna....so pe lg....berdikari r aku...coz dlu time kat penang selalu gak kena amik kan....kali nie x kisah dah....dah xmanja.....n tau pikir....coz adik2 nak guna duit gak....2 lg penting kot.....skali ngn aku yg slalu mta duit....kikikiki.....asyk mkn jek kejany.....btl pe....ye ke....so kt idop tuk mkn or mkn tuk idop?????mn 1 lak.....kikikiki....sekali bg soalan berpikir daaaaaaa......suke suki korg r kan nak pilih yg mn....pendpt korg...xdpt nak sekat or larang....hak terpelihara kay....cam karya gak r....xleh copy n paste ye....amik jadikan teladan n pgajaran xpe....

pe lg eh nak tulis....blur dah....hihihih....bila lah cik mas kt nie nak dtg eh.....hahhahaahha....cian mas....terlebih sengal lak aku nie kan....org 2 dah r pening edit easemen kan....aku senang lenang lak nak blik....mn ader...aku blik sni awl pe...nak antar projek SM kot....smpai2 jek kena print n antar....sengal x aku nie....sedangkan aku start exam 13MEI kot.....first paper....TAP.....gerun tul....start lambat so abis lambat r jawabny....dah r nak LI 1JUN lak...mng kalam kabut r nti....xpe r...yg penting 25MEI mlm aku bla dr u nie....after 2 nak prepare r pe yg patut kan....hihihiihi......yoyo oh jek kan aku nie......okay r...nak g ciap2 dlu....ngntuk dah nie....xpe mlm nie aku tdr kat bus....

P/S :- to ija,nad,mas n norie.....sory eh tglkan korg....hihihih....lgpon korg kan ader rcngn....ader org 2 ciap PAKWE snggup mai sni nak jmpa kot.....aku tgu "abg" aku dtg sni mng xkan dtg r kan....coz g sabah....kikikiki....tata.....

No comments:

Post a Comment