~siLa2 Lah tiNggALkAn jEjAK aNdA~

Tuesday, June 21, 2011

~nOVeL tO cEriTa~

dewa cintaku & stanza cinta still cerita yg berkaitan dgn cinta tp berbeza ckit....dimana dewa cintaku berkaitan kekeluargaan, pengorbanan, terhutang budi n cinta antara adik beradik...sedihny ati bila sang kekasih sebenarny  kakak kandung sndri...mcm mn nak berdepan after tu...so sama2 r kt saksikan cerita nie kat tv3 kul 7mlm setiap ari isnin - khamis...cerita nie ganti nora elena.......stanza cinta lak berkaitan dgn amanah & pengorbanan cinta....bila  ati sebenarny milik org ln (taufiq - fizz fairuz) tetapi terpaksa terima takdir bhw driny d miliki oleh org ln. (irfan - aaron aziz)....nie pon cerita bru gak kat tv3 kul 9mlm setiap ahad.....kedua - dua cerita nie sebenarny adaptasi dr novel....

so nak tau kesudahan cerita nie....sama2 r kt layaaaaann kay...klu x dpt tgk g bc novel....xpon tgk online kay...best kot...pelakon2 yg hebat...hihihiihihih....skg nie musim adaptasi novel kan...bestny klu smuany novel yg aku dah bc n yg best2 d wat cerita...syooookny....tp dewa cintaku & stanza cinta mng aku xpernah bc...so tu yg teruja ckit...hahahhahahaha.....
"walau cinta tak pernah aku cuba, tak pernah aku rasa, aku mampu berikan segalanya. cuma hanya......jika kau bawa aku terbang bersama, meneroka alam cintamu yang beku....izinkan aku mencairkanya., zinkan aku temanimu, hingga ke akhit masa... - DEWA CINTAKU......
 nie novel dewa cintaku....

nie pelakon utamanya....kenal kan...xperlu r aku gtau sapa kan...hihihihi....

 nie novel stanza cinta....

nie pelakon utama stanza cinta...wujud cinta 3 segi....huhuhuhuhu....

p/s : cerita mng best kot...korg tgk r kay...xsabar nak layan cerita nie tau...hihihihiih....nak tau lebih lg korg search jak d tenet nie...ader byk r blog2 ln yg tulis psl cerita nie....tu je nak kongsi...tatatititutu....

No comments:

Post a Comment