~siLa2 Lah tiNggALkAn jEjAK aNdA~

Monday, June 13, 2011

~hAzAmA aF9~

ahad lepas final af9...tp aku xdpt tgk dr mula r...smpai rmh pon dah kul 10.30 mlm...g jejln kat jasco bukit raja tgk wayang - kl gengster....shopping2....mkn2....after 2 cri pizza hut tp x jmpa2...ciap g seksyen 18 lg...tp alih2 ader kat seksyen 20 lak...hampagas tul kan....hahahhahahahah....dah smpai rmh tp jln lg coz abg g tlg mak cik btl kan lampu n sinki yg rosak...brg2 x de so kena g giant lak beli...hihiihihihih....wat2 so smpai r kul 10mlm...terus blik rmh r jwbny....mng penat giler kot...hahahahahaha....smpai rmh g mdi n sterika bj n after 2 bru dpt tgk af....huhuhuuhhuuh...ok r gak coz dpt tgk hazama nyanyi lagu bru dia "cinta teragung"....like it bro....

mng arap sgt hazama menang...ntah r nape...tp aku suke dia...hihihihiih...dr dlu lg...time dia nyanyi lagu zakiah...hahhahahhaa...2 yg wat aku ingat dia smpai skg...lg2 lagu zakiah  2 mng aku minat...xsngka after 5 years akhirny penantian hazama x sia2 r...bila dia d jd juara af9 nie...pape pon azri, lena n fina mng hebat gak...msing2 ader kelebihan masing2 r...tp maybe dah rezeki hazama kot jd juara....so tahniah wat hazama ye....gud luck bro....

 fina, lena, hazama & azri....

nie dia juara af9....HAZAMA.....


p/s : dah rezeki hazama kan....so terima je r...nak kata dia xlayak pon x leh coz dia dah msk af9 kan n dah buktikan yg semngny dia layak tuk menang....lgpon nie bkn kptsn juri je....undian dr kt gak kan...wlaupon semngny aku xpernah mengundi (aku undi time pilihanraya je)...2  lg penting kan.....hahahahaha....sory r...aku just minat je...tp klu bab nak undi2 nie sory 2 say r...xmungkin terjadi....hihihihihih....undian pon dah menunjukan yg lena, fina n azri ketinggalan d belakang...45% compare to 28%,15%n 12%....so pe kata kt layaaaaaaaaannnnnn je r juara bru kt nie....lgpon nie last af kan....af bongsu - hazama....adios amigos...


No comments:

Post a Comment