~siLa2 Lah tiNggALkAn jEjAK aNdA~

Friday, May 6, 2011

~sAYoNaRa nOr mAshiTaH tAjUddiN~

xlama lg dah nak abis sem....so sem nie adalah sem last kami.....aku, ija, nad, sue n norie....so tgl lah bdk kecik nie sorg......nama di beri NOR MASHITAH TAJUDDIN.....aku kenal time orientasi lg....secara xsengaja leh duk sekali time kat DMAS.....knal gitu2 jek...xlah rapat sgt....tp jd kwn bila ekin ajak jmpa kwn dia kat tgkat 4 blok g DPP PROTON UUM......so aku join jek lah....d situ lah aku knal sapa dia MASHITAH aka MAS.....daknya kurus2 tp x lah tgi sgt....org penang....amik akaun(4thn) cam aku gak....tp dr matrik r....paling muda antara kami smuany....coz aku r kan paling tua...hampeh tol kot....

sorg2 yg giler2 gak...cam geng2 dia....ija, nad, sue, n norie.....suke giler mkn ayam....cam ipin....kikikiki....giler kentang kot....bila exam mng stdy tahap cipan tonggek r....first time ader kwn yg cam nie...hahahhahaa....tp bila tgk movie or citer mesti tertdr....ntahlah...aku pon xtau...agak2 dia mkn ubat tdr kot b4 tgk citer.....sory mas....gurau jek ya....klu marah nti kena jual dong.....2 jek lah nak tulis....jom tgk gmbr MAS & the geng kay....hihihihi....

nie lah dia NOR MASHITAH......
xjelas ke????jom tgk gmbr next lak.....hihihih....

nie lah dia.....amcm????cun?lawa?comey?
pilih r sndri kay....kikikikiki.....

nie ngn rumet dia....cik farah nadia musa.....
merangkap bestprenz dia gak.....

nie r geng kat blok....nad, sue n ija.....
kwn dr sem 1 kot.....

snaaaaaaaapppppppppp3......like it.....

with norie.....tmbh sorg lg dr blok e lak.....

nie kami....termasuk aku r....hihihihi....
nie model tga ke ape....wakakkaakaka.....

p/s : jom layan lagu "DOA PERPISAHAN" by BROTHERS....mas jgn cedey2 tau bila ktorg xde....lup u....hihihihih....jgn nangis lak bila bc nie.....wakakakakakaka......semng nak wat mas nangis.....hihihhi....

pertemuan kita di suatu hari
menitiskan ukhwah yg sejati
bsyukurku ke hadrat ilahi
di atas jalinan yg suci

namun kini perpisahan yg terjadi
dugaan yg menimpa diri
bsabarlah di atas suratan
ku tetap pergi jua

kan ku utuskan salam ingatanku
dlm doa kudusku sepjg waktu
YA ALLAH bantulah hambamu

mencari hidayah drpdmu
dlm mdidikkan kesabaranku
YA ALLAH tabahkan hati hambamu
di atas perpisahan ini

teman betapa pilunya hati mhadapi ppisahan ini
pahit manis perjuangan telah kita rs bsama
smoga ALLAH meredhai pshbtn & ppisahan ini
teruskan perjuangan

senyuman yg tsirat dibibirmu
mjadi ingatan setiap waktu
tanda kemesraan bersimpul padu
kenangku di dlm doamu

smgo TUHAN berkatimu

~lagi nie khas wat NOR MASHITAH TAJUDDIN~

No comments:

Post a Comment