~siLa2 Lah tiNggALkAn jEjAK aNdA~

Thursday, May 12, 2011

~eXam3~

ooooooohhhhh tidakkkkkkk....bsk dah start exam....hihihih...tp sempat lg r update blog....xtau dah nak wat pe....takot seh....first paper dah r killer tahap cipan tonggek gila kan...lgpon aku mng blur sesgt smpai xtau nak tulis pe kat blog nie....nak ckp psl exam....aku bru jek nak exam....org ln dah lepas brp paper dah....tencion kot....tgk org exam yg kt nie x exam2 lg kan....smpai aku nak update blog pon tertanya2 nak tulis pe...sory lah eh...skg nie aku mng bz ckit so mng xlayan sgt blog....just bc blog org jelah kan....

pas2 klu aku x on9....aku main game....tgk movie....xpon wat bunga....hiihihih...2 r keja aku klu dah bosan...smpai nak termuntah dah bc buku....wakakakakaka...bc xabis tp leh plak kata cam 2 eh....sengal kan aku nie....ntah r....mng malas gila....exam 13 n 14....pas2 19...gap mng cantekkkkkkk gila r kan...pas2 23 n 25 lak....mng aku enjoy dah...selama nie dpt jadual gila2...sem nie mng senang lenang r kan...senang ke????mng taubat r....aku suke lg klu exam xde gap...sekuang2ny aku gila2 stdy ckit....tp skg nie aku dow main2 jek lah....

tgk r cam skg nie...sempat lak aku update blog kan...padahal nak exam dah bsk....nak wat cam ne...aku mng tahap blur dah kan...otak dah tepu gila....hehehehhe...leh wat bual bicara jek r ngn rumet aku kan...hihiiih....senang nak ingat ckit drp klu aku dow hapal2 tp xpham sepatah haram pon susah gak kan....tp skg time rest jap...nak solat....so 2 yg melencong jap....wkakakakaakak....mengong kan aku nie....gila kentang r kan....

okaylah...nak chaw dlu eh....kpd yg mbc...terima kasih daun keladi....ader ms dtg r lg kay...jgn malu2 eh...sentiasa terbuka tuk semuany kay....kikikikiki.....lup korg....tq n tata....

No comments:

Post a Comment