~siLa2 Lah tiNggALkAn jEjAK aNdA~

Wednesday, March 30, 2011

~LoVe/pYaR/ciNtA~

~Haramkah~
Haram - haramkah aku
Bila hatiku jatuh cinta
Tuhan pegangi hatiku
Biar aku tak jadi melanggar
Aku cinta pada dirinya
Cinta pada pandangan pertama
Sifat manusia ada padaku
Aku bukan Tuhan

Haram - haramkah aku
Bila aku terus menantinya
Biar waktu berakhir
Bumi dan langit berantakan

Aku tetap ingin dirinya
Tak mungkin aku berdusta
Hanya Tuhan yang bisa jadikan
Yang tak mungkin menjadi mungkin

Aku hanya ingin cinta yang halal
Di mata dunnia juga akhirat
Biar aku sepi aku hampa aku basi
Tuhan sayang aku
Aku hanya ingin cintta yang halal
Dengan dia tentu atas ijinNya
Ketika cinta bertasbih
Tuhan beri aku cinta
Ku menanti cinta....

~Takkan Pisah~
Sayang aku ingin berbicara kepadamu
Tentang apa yang tengah aku rasakan
Ada apa, ada apa katakanlah semuanya
Ku kan dengarkan duhai cintaku

Bila nanti orang tuamu meridhoi dengan
apa yang ku rasakan padamu
Semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya
begitu pun orang tuaku

Kau takkan tinggalkanku
Takkan peranah, sayangku
Janjimu janjiku untukmu

Takkan ada yang pisahkan kita
Sekali pun kau telah tiada
Akan ku pastikan
Ku kan memeluk menciummu di surga

Jangan kau pergi tinggalkan aku
Bawa aku ke mana kau mau
Janji ku padamu
Jiwa dan ragaku mati pun ku mau

~Ya Habibi~
Langkah pertama ku berkaca diri
apa aku layak untuk engkau
Langkan kedua ku berdoa
semoga kau juga mau kepadaku

Langkah ketiga ku mencoba beranikan
diri mendekatikan engkau
Langkah terakhir ku berserah diri
pada dia Maha menentukan

Ya habibi
Oh my darling
shary amor
aku sayang kamu
aishiteru
WO AI ANI
TE QUIERO
YA HABIBI

No comments:

Post a Comment