~siLa2 Lah tiNggALkAn jEjAK aNdA~

Monday, February 14, 2011

~mY fAmiLy~

nie r my family....hehhehehe....
jom kt bkenalan lak ngn keluarga aku k....
yg kat tgh2 kompom r tu bapa n mak aku....hehehehe....
n yg tepi2 2 anak2 mereka r...hahahaha....all gurlz dow....
anak first aku r ~ patma (kiri atas)
anak ke2 ~ juju (kanan atas)
anak ke3 ~ fiet3 (kiri bwh)
anak ke4 ~ jus (kanan bwh)
jom ikuti kisah aku lak....huhuhuhu....gila lak aku ari nie....
my pather aku nie biasa2 je....xsuke marah anak2ny....
smua anak2 x prnah kena pukul(dr kecik)...hahahha....
2 yg jd nakal skg nie kot....bila marah bp aku nie diamkan je...
so kt x tau bila bp aku marah n x marah...
tp kdg2 tu bp aku jd sporting gila...cam dak2 remaja pon ader gak...
bp aku x r muda sgt tp suke lepaking ngn anak2 muda ....
merangkap cousin2 aku r....2 yg bestny bila ktorg kuar ngn cousin2...
x kena cri...kuar r smpai pg subuh pon...hehheehhe....
mak aku lak just suri rmh tngga.....x keja pon...
mak just uruskan keja kat rmh je....
mak aku teror math kot...x leh kelentong langsng kot....
hahhaaha....pdn muka kan...
yg bestny mak aku nie comporm2 r masakanny...cedap...
so b`alih kat aku lak....~aku~umur 25thn tp perangai still lg huahua...
cam ne x jd cam 2 bila bergeng ngn dak2 muda kat u nie.... 
sdh bpunya...hehheehe....suke mkn...suke derma darah...
tu yg makin d pam2 nak jd belon dah....hehehehe....
teruk kan aku nie....
juju lak....skg kat uthm...amik edu....
bakal cikgu kot....tp cam x sesuai....hahahahha....
knpa n mgapa????coz tlalu vogue...
kang x psl2 smuany student x bljar coz asyk tgk dia je....
tlalu tinggi n bgaya....huhuhuhu....
fiet3 lak kat uitm machang....second sem....
paling kecik antara kami b4....adik dah kalahkan dia....
hehehehe...jgn mare ye....pdiam r...
x kena msti kata sombong....
x byk ckp...tp x tau if ngn kengkwn dia....
suke mrjuk gak...cam aku r....hahahaha...
jus lak bru tgktn 1....nak jd polis....
tp katany nak bljr tgi2 lu bru jd polis....
suke huhahuha ngn geng2 dia kat sekolah....
asal bilik rmh je msti ader lagu bru kot....
hehehhe...nak bljr or nyanyi dah x tau aku....

nie r my family...just family biasa2 je....hahahaha....but i like it.... n luv it....cayang bapa,mak,juju,fiet3 n jus....


No comments:

Post a Comment